close
Knife Knife  RockwellYou touched my lifeWith the softness in the nightMy wish was your commandUntil you ran 酒店打工out of loveTell myself I'm freeGot a chance of living just for meNo need to hurry homeNow that you're 訂做禮服goneKnife, cuts like a knifeHow will I ever healI'm so deeply woundedKnife, cuts like a knifeYou've cut 婚禮顧問away the heart of my lifeWhen I pretendWhen U smile to fool my dearest friendsI wonder if they knowIt's 宜蘭民宿just a showI'm on a stageDay and nightI go through my charadeBut how can i disguiseWhat's in my 租辦公室eyesI've tried and triedLocking up the pain I feel insideThe pain of wanting you wanting you刀   洛克襯衫威爾你碰觸了我的人生以夜的輕柔我的願望就是你的使命直到你的愛不再告訴自己:我是自由的有個好好過日子的機會不需急急土地買賣忙忙趕回家此刻,你早已離去像把刀,痛如刀割我怎麼可能痊癒我深深的受了傷像把刀,痛如刀割你割去了我生命的核心當我假G2000裝笑著欺騙我最要好的朋友我懷疑他們究竟知不知道這只是一場秀我就站在舞台上日以繼夜玩著自己的猜字遊戲但我該怎麼掩飾酒店兼職我的雙眼我不斷的嘗試鎖住內心的痛楚那種需要你的痛楚 歌詞來源:安德森網站(西洋歌曲英漢對照租房子)http://www.tacocity.com.tw/abs1984/lyrics.htm
arrow
arrow
    全站熱搜

    om54omutfb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()